- Bolagret

Idag mår jag mycket bättre! Men jag låser in mig ikväll också, för att vara helt frisk imorgon (?) Kan ju hoppas att jag är helt frisk imorgon i alla fall. Jag och mormor har i alla fall varit och handlat en sväng, Jag blir för rastlös av att sitta inne för länge, jag behöver se världen lite! Sen var vi inne på nyöppnade Bolagret som hade många snygga grejjer. Jag köpte en väggklocka till köket, en tvättkorg, kökshandukar två stycken och en ny badrumsmatta. Nu ska jag vila en stund, spela lite Donkey kong, sen ska jag städa här hemma faktiskt, ser ut som helvete! Har också köpt hem en chokladkaka som jag ska smaska i mig sen, jag är sjukt hungrig, har inte ätit någon riktig mat sen i måndags, bara varma koppen och drickyogurt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0