- Be careful what you wish for

Hello. Jag har flyttat mig från soffan till sängen nu och ska se någon film hade jag tänkt innan jag somnar. Jag nattugglar som vanligt. Imorgon kommer min kusin Alexandra hit, hon ska göra mig sällskap när jag tvättar. Jag ska få höra om allt skvaller från hennes stockholms resa och hur det var att slå klackarna i taket på Spybar! Sedan hoppas jag på fint väder imorgon, för då ska jag lura ut henne för att bli fotad! Har tänkt mig att fota henne där nere vid Graffitti området faktiskt, det kan nog bli rätt snyggt. På kvällen kanske jag ska hem till Linda och Daniel, om inte Linda skulle jobba, får ringa henne imorgon och kolla upp det där. Näe nu måste jag se filmen, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0