- en liten lista..

Namn: Fia
Ålder: 20 år, 31 januari -89
Boende: bor i en vacker 1:a på östra promenaden, Norrköping.
Jobb: Leonsgatukök men söker andra jobb.
Musiksmak: Älskar nästan all musik. RnB och Filmmusik ligger varmt om mitt hjärta, men även Lykke li, Laleh, Imogen heap, Regina spector, Pete doherty, Trentemöller.. Jag har en jävla blandning på min Ipod om man säger så :)
Filmer: Helt omöjligt att nämna några, det finns alldeles för många!
Bästa böckerna: bland annat - Gömda, Asyl och Mias hemlighet, Pojken kallas det......(läser helst bara sanningsbaserade böcker!) allt annat kan man ju se på film ;)
Bästa tv serierna som gått/går: PRISON BREAK, Gossip girl, Kyle XY, Tusenbröder, The O.C, Scrubs, Two and a half man och Sex and the city!
Tidningar: Cosmopolitan, Vecko revyn, Bild, Inredningstidningar ;)
Husdjur: Haha, hamstern Edith som alltid gör succé hos mina gäster konstigt nog, Snart även en katt som ska få namnet Mittens :)
Favoritplagg i min garderob: Just nu en jeansshjorta som kommer ifrån Gina tricot, men så måste ju den som kom på att uppfinna leggings få en stor jävla guldstjärna! skönt och snyggt!
Favoritdrycker: Vitamindryckerna från Well´s, Loka i alla smaker och chailatte.
Favoritmat: Thailändsk mat, sallad från PAUS, Grillat kött och mormors hemlagade mat :)
Bästa konsert: Justin Timberlake i globen 2007!!
Bästa bioupplevelse: Sagan om ringen filmerna!
Bästa resa: När jag var i Turkiet med min moster och kusin.
Kamera: Nikon D80.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0