- Vi ville se Harry

Ja vi ville ha velat se Harry Potter idag, men biljetterna var slut och grillningen blev heller inte av. Vi har suttit på skafferiet och fikat, sen gick vi till Biljard Cafet och spelade biljard. Melinda tjatade om att det luktade testosteron i hela lokalen (var bara killar där) och jag tyckte att man kände sig som en kyckling bland vargar, vilket kändes lite obekvämt, haha.. Carro och Alexandra spelade en lång stund, medans vi andra mest satt och tittade på, Steffi körde lite också. Jag är också tydligen den första som beställt in en Chailatte där, killen som stod där hade aldrig gjort en tidigare i alla fall och den smakade där efter också, smakade typ bara kaffe latte, haha men det går ju inte att klaga första gången dom gör en sådan, det hade ju bara varit taskigt. Nu ska jag fortsätta titta på Walk the line på tv och sen vettifan vad som händer.. Skriver nog mer senare.

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag var tvungen att boka biljetterna typ 3 dagar innan för att få de platserna jag ville ha :D

2009-07-20 @ 13:36:27
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: melindus

haha tooooo muuuch testosterooon :P

2009-07-21 @ 20:26:56
URL: http://meelindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0