- Vaaaarmt!

Alltså jag dör snart! Det är så varmt här inne.. Jag har öppnat fyra fönster men det hjälper inte. Jag tog en kall dusch för en stund sedan men jag är lika varm igen! Alla svettas väl mer eller mindre när det är såhär, men det här är ju sjukt! Det är ju jätte kvavt! Dricker litervis med vatten och blir rastlös! Imorgon bitti kommer mamma och hämtar mig, så ska vi åka och sola och bada! Hoppas bara vädret håller i sig för jag har hört att det tydligen ska bli sämre nu till helgen! Har städat lite här hemma i brist på annat. Ska städa mer imorgon men har plockat undan det mesta. Men enligt mormor skulle det bara finnas ett ord för mitt hem just nu och det är Svinstia! Haha! Så farligt är det faktiskt inte, tur att det inte är massa disk i alla fall. Den tog jag igår. Näe nu ska jag spela lite Donkey kong och sedan lägga mig i sängen och läsa teoriboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0