- Sola och bada..

Imorse ringde Frida och väckte mig. Gick upp ur sängen vilket var grymt jobbigt idag haha jag är så trött jämt! Slängde på mig bikini, packade ihop lite saker och gick ner till Malin i bilen som stod och väntade på mig. Vi hämtade upp Oom och åkte ut till åby och Gransjönäs. Där mötte vi upp Frida, Malin och Thomas som redan hade kommit dit + att Ooms jätte söta 10 veckors valp Chili var där också! Jag är dödsförälskad i henne, gud så söt hund alltså, en riktig liten nalle björn :) Vi har solat massor och jag har tagit årets första dopp :) Det var såå skönt kan jag lova! Jag var i en lång stund och plaskade hehe. Nu är jag hemma igen, mormor kommer snart och hämtar upp mig så ska vi åka ut till mamma och fika. Ikväll ska jag jobba, blää orkar inte i denna värme men så är det. Hade med mig min kamera förut, men smart som jag är hade glömt minneskortet hemma i datorn, helvete vad klantig jag är så det blev inga bilder idag heller..

Towe, vad ville du imorse när du ringde imorse? du vet att jag inte är vaken sådär tidigt! Var det viktigt? Isåfall ring igen för jag kan inte ringa upp!

Kommentarer
Postat av: t

nej va lite ledsen och behövde prata med någon bara förlåt för att jag ringde och väckte dig "/

2009-07-15 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0