- Klockan är för mycket.

Kom hem nyss från jobbet. Jag har riktigt ont i fötterna! Det var lite lugnare på jobbet ikväll en vad det var igår. Emelie och folket från Krokek kom och hälsade på och det är alltid trevligt, ni ger mig energi! Sen kom Linda och hälsade på också..

Jag är helt röd på axlarna och i ansiktet, när jag var och badade härom dagen så brände jag mig i solen igen såklart. Skulle inte ha smörjt in mig i kokosoljan! Haha.. Imorgon ska vi ut och bada igen. Malin. B kommer och hämtar mig kvart i nio, sen hämtar vi upp Oom och Frida. Jag kommer vara helt död ju! Sen ska jag jobba på kvällen igen, sen är jag ledig till på tisdag. Skönt!

Nu ska jag hoppa in i en dusch, för jag stinker gatukök, sen ska jag slänga mig på sängen och se dagens Days avsnitt, efter det ska jag försöka sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ellen

halååååh, anträff bar idag?* Vem jobber du med ikväll då?

2009-07-17 @ 09:39:07
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0