- Yes man!

Jag ska snart ner på stan för att möta upp Sandra och hennes syster Frida, för att sedan hämta ut lite biobiljetter till ikväll. Vi ska nämligen gå och se Yes man. Inte varje dag jag går på bio längre, men det ska bli trevligt. Har varit på stan med Towe idag, vi spelade lite biljard och sen blev det lite shopping. Köpte bland annat ett par termobyxor (eller vad det nu heter) som jag ska ha till Sälen. Känns ganska surt att lägga ut 800 spänn på ett par sånna där, som jag antagligen bara kommer att använda medans jag är där.  Tror inte att jag kommer åka så mycket skidor i mitt liv, men det kanske är bra att ha, men men.. Sen köpte jag ett par chinos på Gina tricot, men dom ska jag faktiskt lämna tillbaks, för jag ångrade mig typ direkt när jag hade betalat dom. Har rensat lite i mina garderober idag också. Blev några papperspåsar fulla som ska skickas till Lettland, precis som vanligt.

Nae nu ska jag se klart en film jag tittar på som heter "disaster movie" och den är verkligen sämst! Men ska endå titta klart på den.. Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0