- Tears


Jag läste ett inlägg i Emmas blogg om vad hon hade för gråtfilmsfavorit (läs). Så jag tänkte att jag också skulle skriva om mina favoriter. Jag är rätt känslig när det gäller filmer. Jag kan sitta och gråta till tecknade disney filmer lika mycket som jag kan gråta till kärleksfilmer. Ibland gråter jag så mycket att jag tycker synd om mig själv och då gråter jag lite till ;) Om jag skulle ställa frågan "Vilken film gråter du mest till?" Då skulle säkert många skriva Titanic. Okej, jag gråter väl en skvätt till den också, men jag har andra favoriter, när det gäller att gråta förstås.

Pearl Harbor
Pay it forward

The Notebook
A Walk to remember
Raise your voice
Artificial Intelligence : AI
The bucket list
Sjätte sinnet
Den gröna milen
Bridge to Terabithia
Jakten på Lycka
The holiday
Titanic

m.m.

Nu är det eran tur att fylla på :)
Jag kommer inte på alla just nu.. Vilka filmer gråter ni mest till?


Kommentarer
Postat av: Micka

the curious case of benjamin button

ps i love you

armageddon

pearl harbor



finns säkert en massa mer, men kommer inte på nåt just nu xD

2009-01-22 @ 15:34:16
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: frida

Cold Mountain

2009-01-24 @ 22:18:47
Postat av: Anonym

titanic glömde du ;)

2009-01-24 @ 23:45:52
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Anonym

The Bucket List är ett måste att se

2009-01-25 @ 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0