- Rekord lungt i gatuköket!

Ja, ungefär hela kvällen bestod av mig och min kusin, sittandes på varsin stol på varsin sida av bordet i personalrummet, stirrandes ut igenom fönstret, hjälp! Jag har haft en sprängande huvudvärk, gnällt om hur tråkigt det har varit och kusinen har suttit med halvöppen mun och bara "aaaaaa", i mellan åt har vi flinat åt varandra för att vi har sett så patetiska ut, men vad gör man? Vi kanske har haft högst 2 kunder i timman och det mina vänner är väldigt ovanligt på norrköpings populäraste gatukök Leons. Min kusin var bakfull och gnällde till och med lite mer en vad jag gjorde, hehe! Men vad fan gör det? Nu tänker ni säkert "gnäller dom när det är lungt?", ja det gör vi, för tiden gick apsakta och det fanns absolut ingenting att göra. Vi pratade väl lite om filmer, Ben Stiller och annat sånt där, men för det mesta satt vi bara tysta, gnällde lite och stirrade ut igenom fönstret, i hopp om att en bil skulle svänga in på parkeringen så att man åtminstonde kunde få resa sig upp från den hårda stolen... Men som alltid gnäller man också när det väl kommer en bil in på parkeringen. Vi blir aldrig nöjda på leons gatukök, höhö!

Nu är jag hemma och ska se en film innan jag somnar. Imorgon ska jag upp tidigt för att träffa två gamla klasskamrater från Gymnasiet, Emelie och Towe. Vi ska spela biljard, dricka kaffe och gå på stan. Sen vill jag träna! Jag har inte gjort det på ett tag och är verkligen sugen på det. Okej, jag är fortfarande förkyld, så jag tar ju risken att jag kanske kommer falla in i koma, men men den risken får jag väl ta då, så farligt kan det väl endå inte vara?

Godnatt mina kära vänner! Hoppas ni sover sött inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0