- Räknar får

Jag har väl provat allt nu.. Jag har druckit varm choklad i hopp om att bli sömnig, tittat på flera avsnitt av Days för att bli trött men jag är fortfarande vaken. Lyckat! Hehe, verkar som att jag bara kan få iordning på mina sovrutiner när jag arbetar dag, som till exempel när jag jobbade på Lekhuset där runt jul. Då gick jag och la mig skapligt och gick upp tidigt, men direkt när jag hade jobbat färdigt där (?) så har jag fått tillbaks mina dåliga vanor igen. Jag menar, jag kan ju missa massor :) höhö eller vad egentligen? Händer ju ingenting annars så varför skulle det göra det såhär dags? Jag är så knäpp, men jag blir lite halft stressad vid tanken på att sova, juförsig så älskar jag att sova, men det är just det där med att somna, ajja det är lite svårt att förklara vad som rör sig i mitt huvud, antar att jag är övertrött eller något?

Vad gör ni när ni inte kan somna?

På onsdag ska jag äntligen fixa håret! Jag ska färga och klippa mig och det ska blir riktigt skönt! Min moster är ju inte direkt känd för att vara snabbast i hela världen på att bestämma tider, jag har väl fått vänta sisådär 4 månader nu. (om du läser det här, jag älskar dig endå moster lilla, hehe). Ska bli skönt att på klippa av topparna och framförallt att få färga utväxten och klippa luggen!

Kan väl passa på att berätta lite om kvällen som varit. Jag var ju som sagt tidigare med Frida hos hennes mamma, sen kom Natta också. Vi sprang mellan datorn och tvättstugan. Sen tvingade Frida med oss hem till henne på ett glas vin och film. Så efter att ha druckit vin, tittat på en film, ätit 10 knäckemackor var och sen skrattat som idioter, så fick vi gå hem :) Sen skulle Frida promenera hem till Oom för att bada badkar klockan halv 1 en måndags natt! hehe näerå men hon skulle dit och sova vilket fall som helst, skit samma! Haha.

Saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0