- Onsdag

Just nu sitter jag här hemma och tittar på Oprah Winfrey´s show. När det är slut ska jag fortsätta med städningen här hemma. Jag är riktigt trött idag, somnade jätte sent för att jag fastnade framför massor med filmer och serien Kyle XY som har börjat igen med tredje säsongen.

Börjar jobba klockan 18.00 också, inget jag ser fram emot direkt för jag skulle hellre vilja krypa under täcket och bara ta det lungt. Men så blir det icke! Hehe. Har inte så mycket att säga, jag var hos Lisa och Lollo igår kväll och fikade. Vi tittade på Top model och pratade om allt från himmel och jord. Nu ska jag fortsätta här, ni får ha en bra dag! Njut av att solen skiner, händer ju inte varje dag såhär års.

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

utgång imorgon då, ,, ,.. . Weeeeiiii :D pusspuss

2009-01-22 @ 13:53:55
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0