- Now you're away and we have spent so little time...

Jag tänkte försöka skriva något, men vet inte vad eller varför. Kände bara för att skriva något. Jag kunde lika gärna bara ha öppnat ett word dokument och skrivit av mig där, men det kändes bara så fel. Jag hittar inga ord längre, vet inte vad jag ska göra för att få svar. Jag trodde inte att jag kunde känna såhär, känna mig såhär tom på något vis. Det har inte hänt förut att jag har känt såhär starkt och det är så sjukt jävla jobbigt. Men att sitta här och undra och fundera gör mig snart galen. Varför kan jag inte bara få ett svar, så att jag vet? Jag är en sådan person som inte bara kan glömma. Jag har lagt mitt hjärta i din hand, vad mer kan jag göra? Jag vill bara veta om du vill behålla det eller om du vill kasta iväg det. Jag känner ingen lycka någonstans i mig just nu, jag behöver energi, jag behöver ett svar. Jag trodde inte att det gick att sakna en person såhär mycket som jag gör just nu.. Tycker om dig så fruktansvärt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0