- Mitt i natten..

Jag har inte riktigt hunnit att bli trött ännu. Kom hem från jobbet för ungefär en timma sedan, det har varit jätte lungt ikväll också. Ellen och hennes pojkvän kom och hälsade på också, dom åt en varsin biffstek och sedan skjuttsade dom mig hem när vi stängde, det var snällt tyckte jag :)

Innan jobbet förut så gick jag hem till Frida en stund, händer ju inte direkt varje dag nu förtiden, ingen aning om varför det har blivit så, jag tycker inte om att det blivit så.. Frida är bäst :) Vi drack två koppar kaffe, sedan promenerade vi ner till Vilbergen för att sola. Det var skönt! Fast jag är jätte röd i ansiktet nu, typiskt hehe!

Imorgon ska jag springa ner på stan och byta ett par byxor jag köpte tidigare i veckan, har kanske nämnt det i tidigare inlägg =P sen ska jag och Malin träna på kvällen och det behövs kan jag lova! Nu börjat mitt sundare liv och ingen mer Leons mat för mig kan jag lova er! Nu får det vara nog! Matlådor nästa, javisst! Träning minst 3 gånger i veckan! Nu ska dom där 10 kilona bort! Sedan kan vi diskutera 5 kilo till, hehe! Jag har i allafall gått ner 10 kilo sedan i somras/hösten och det är jag stolt över i alla fall, men fler ska det bli! Funderar över om jag ska gå och köpa vikter på stadium som man sätter på fötterna(?) som man har när man är ute och går, en på jobbet tipsa om det och det lät som en bra grejj, kanske borde prova!?

Nae nu ska jag se klart filmen jag ser på, sen är det natti natti för min del. Sov så gott hörrni!

"Varför kan det aldrig vara den vackraste studen i livet när jag kommer.
Varför kan inte jag få vara den?"

Håller med min söta kusin Emilie! Tyckte att dessa två meningar var så sjukt bra skrivet, att jag var tvungen att citera! För jag känner också precis så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0