- Min dator!

Yiiiiiihaaaa! Min stationära dator är hemma! Den har varit hos mamma sedan i september i hopp om att lagas, jag vet det har tagit lite väl lång tid att få tillbaks den men nu är den hemma :) Alla mina bilder och all min musik! Vad jag har saknat den här datorn..

Jobbpasset inatt var rätt lungt, förutom att det kom ett gäng otrevliga raggare och skulle muppa sig. Jobbade ju med min favorit Ellen så det gjorde ingenting.

Ingen aning om vad som händer ikväll, kanske skulle fika med Frida senare, får se hur det blir. Jag och mormor skulle åka en liten sväng här snart och handla lite, åka förbi moster också på en kopp kaffe, hehe.

Nu ska jag njuta av musiken på datorn så får ni ha en underbar söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0