- Matlagning..

Haha! Ni ska se mig när jag ska laga mat. Alla skåpets kryddor åker i och jag tror verkligen att jag är Gordon Ramsey eller nåt. Jag är egentligen inget vidare på att laga mat, har i för mycket smaker och så vidare. Men jag lär mig ;) Idag gör jag någon slags gryta med Scampi och paprika och så vidare. Smakar helt okej bara att jag råkade ha i för mycket salt. Det här ska jag ha med ris, hoppas det smakar. Jag ångrar lite att jag inte lät mormor göra Spagetti och falukorv endå =P haha! I Bakgrunden har jag filmmusik på högsta volym, jag älskart!

Blir en lugn dag, ska över till Frida en sväng senare. Imorgon fyller jag 20 år! Så jag hoppas ni grattar mig då :) Egentligen skulle vi ha varit ett gäng hos Ellen idag och sedan gått ut, men alla har bangat, lite tråkigt är det tycker jag för jag hade verkligen sett fram emot det, men men.

Nu tänkte jag äta min delikata mat och sedan hoppa in i en dusch! Ni får ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0