- Måndag

Godmorgon :) jag är hemma hos Frida och vi väntar på Jenny. Jag är riktigt trött, för jag somnade inte förens halv 6 imorse. Var tvungen att smälta filmerna jag hade sett. Funderar om jag ska ner på stan en stund senare, eller om jag ska ta det imorgon istället? Behöver köpa mig lite nya klädesplagg till på fredag, då jag ska firas =P Fyller ju på Lördag men jag tänkte att jag skulle fira på fredag istället.

Har inte så mycket att skriva, är nog för trött för det en. Men skriver nog mer senare! Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Frida

aaa du fia stan blir det inte nu eftersom du ska gå en lång promenad med mig i stället (milen blir det) ;) så nu vet ni alla fias bloggläsare att det vart lite ändrade planer

2009-01-26 @ 11:40:43
Postat av: Micka

sv: okej :D nice, jag har den nu men har inte kollat kvallen, men det ska bli spännande :D

2009-01-26 @ 13:30:46
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0