- Lördag..

Det blev ju ingen direkt kalasbra start på det nya året..men men..

Jag kom precis hem från en långpromenad! Jag var så rastlös imorse så bestämde mig för att gå ut en sväng. Behövde fundera och tänka lite. Så startade ipoden och sedan gick jag ut.. Gick en sväng i snön och sen tog jag ett varv på stan, sedan gick jag hemåt igen. Börjar jobba klockan 18 och ska då steka hamburgare hela natten lång med Linda. Hoppas vi får en lugn kväll så kanske man kan se en film eller något. Hoppas att folk är trevliga ikväll i alla fall, för är inte på speciellt glatt humör idag! ajja.. Vad ska ni människor hitta på ikväll då? Finns ju inte direkt så mycket att göra då, men men. Finns inte så mycket mer att säga idag. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0