- Lördag..

Idag är jag trött vill jag lova! Det blev en rätt rolig kväll igår. Jag var ute med mina favorit twins och röjde loss. Men jag vet inte riktigt om jag vågar kolla på mitt konto idag, blev rätt mycket igår och jag bjöd nog rätt mycket också. Det var massor med roligt folk ute igår, många som man kände igen och många gamla kompisar som hälsade på en också. Efter krogen gick vi i snöstormen hem tuggandes på en varsin kebabrulle, haha klassiskt! Jag måste säga att jag jämt har en sådan tur när jag är ute, hittar jämt pengar. 500 spänn i en Taxi bil en gång, 100 kronor här och där. Igår hittade jag 300 spänn och då bjöd jag tjejerna på varsin drink, man är ju generös här va ;)

Ska hoppa in i en dusch strax tänkte jag och sedan ska jag till jobbet. Kommer få börja mitt pass ensam i 2 timmar tills Ellen kommer från sitt andra jobb. Då ska det väl självklart komma jätte mycket folk bara för det, men dom får vänta helt enkelt. Nu måste jag vakna till här.. Ha en bra kväll! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0