- Lista

Har året 2008 varit bra? Upp och ner..
Höll du några utav dina nyårslöften? Har aldrig nyårslöften för håller dom aldrig.
Tror du 2009 kommer bli lika bra? Får väl se.. ska ju flytta till eget :)
Har du förlorat någon kompis detta året? Nej, det har jag inte.
Vad kommer du sakna från 2008? Finns endel saker..
Nämn en positiv sak från 2008? Juli månad!
Hur har det varit med kärleken? mmmm... Det ni..
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder!
Hur tillbringade du nyår? På Thailändsk resturang med några vänner..
Finns det någonting du ångrar med 2008? Jag ångrar ingenting jag gjort, men saker jag borde ha gjort!
Lärde du dig något nytt under 2008? ja.. en del.
Bästa köpet? Träningskort!
Blev du kär i år? ja, det skulle man kunna säga!
Årets tv serie? Prison Break och Andra avenyn..
De bästa nya människorna du träffade? Personalen på lekhuset och sen speciellt en person från i somras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0