- I mörkret

Nu har jag börjat vaknat till liv här hemma. Jag har bara legat på soffan och tittat på film. Nu börjar jag känna att jag måste vakna till här lite. Ska hoppa in i en dusch eller ska jag ta ett bad? Får se hur det blir. Vet inte vad jag ska göra idag riktigt, får väl ta och ringa någon sen.

Imorgon bitti ska jag in till stan för lite shopping tänkte jag ;) Måste hitta något att ha på mig till kvällen imorgon. Det blir utgång imorgon med mina favorit Twins :) För övrigt så försöker jag förstå mig på versionen av Photoshop som jag jag tankat hem, hur man läser in nerladdade brushes och skrivstilar och så vidare, verkar helt omöjligt! Jag har ju lyckats förut så jag måste ju lyckas igen! Fast då var det en äldre version av Photoshop jag hade. Jag lägger det lite åt sidan ett tag innan jag får hysteriska utbrott här hemma, höhö! Men vill ju göra en ny Header till min kära blogg, är så trött på den här.. Men det får vänta..

Nae nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan få lite mat i magen, ha en bra kväll!  Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Micka

jag vill ha gamla ps tillbaka! xD

7.0, det var tider det.

cs fattar jag inte alls :P

2009-01-22 @ 18:50:22
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0