- Hello night!

kan man säga god kväll? för säger man godnatt så menas det ju att jag ska gå och lägga mig eller något, men så ligger det inte riktigt till, inte ännu i alla fall. Ja, jag kan inte sova, är inte ens trött, såg klart en mysig film nyss "Penelope" som handlade om en flicka som föddes med en förbannelse över sig så hon hade grisöron och gristryne. Min favorit James Mcavoy var med i den också, vilket jag inte hade förstått innan. Den var bra i alla fall, se den!

Jag var ju och tränade förut med Malin. Det var faktiskt rätt jobbigt, har ju typ världens sämsta kondition! Men det kändes bra efteråt. Vi solade också, jag kan väl säga såhär: Jag har verkligen bränt mig! icke bra! Solariet på Nautilus var inte så mysigt precis, skit varmt ju! Fanns det ens några fläktar? Tror inte det, för jag flöt omkring i min svett, så det kändes inte så fräscht. (säg någon gång det är fräscht att sola solarium? Men den här gången var det helt sjukt varmt!). Nog pratat om det. Jag borde försöka att sova. Man funderar och tänker för mycket såhär dags på dygnet, för det mesta så blir man bara deppig. Klockan är ju faktiskt så mycket som halv 5 på morgonen så det är väl dags att sova! Hehe, jag är så knäpp ibland :)


Godnatt/Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo precis !

synd att hon inte ramla, tyckte däremot att hennes hår va riktigt snyggt ;D .. men hon lär väl stanna kvar länge, antingen för att folk vill se henne göra misstag o skratta åt henne, eller för att många tycker om hennes blogg, återstår att se ! :)



o tack föresten, man ska vara så ärlig som man bara kan , :) tjo.

2009-01-10 @ 15:28:32
Postat av: Joanna

/ rocknrollbaaby.blogg.se

2009-01-10 @ 15:29:05
URL: http://rocknrollbaaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0