- Haha!

Måste bara skriva en sak. Detta kommer säkert antagligen vara helt ointressant för er att läsa, men vi som i alla fall jobbar på Leons gatukök förstår varför detta är så kul!

Vi hade det som sagt jätte lungt ikväll. Jag och Linda-Linköping satt och hade jätte tråkigt och tittade ut igenom fönstret, sörplade lite på varsin Dr Pepper och så kom det in en bil på parkeringen. Ut kommer det ett gäng killar och ska beställa. Jag tar beställningarna och är rätt trött i huvudet och frågar fel kille om han ville ha allt som ingår i hamburgaren. Jag sa "Hoppsan, fel kille" och så gick jag och fortsatte med maten. Killen kom tillbaka och så sa han "Han skulle ha allt utan lök!" och vet ni vad jag då svarade trött och trög som jag är? "Okej tack, vad snällt att du ringde och frågade!" HAHAHA! Ringde? alltså vart fick jag det ifrån? Ajja skit samma, men jag gick sedan hela kvällen och tänkte på hur trög jag är ibland, eller snarare hur fel saker som jag säger ibland kommer ut ur min mun!

Ellen! nu kokar jag! haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha se till så du inte kokar över bara ;)

2009-01-08 @ 20:57:35
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0