- Film


Denna underbara film var helt fantastisk. Jag var nära till tårar igenom hela filmen. Angelina Jolie gör rollen som Christine Collins väldigt övertygande och hon är helt fantastisk och hon är värd att vinna Oscar-statyetter för den här filmen. Historian är så otroligt sorlig och man känner verkligen hennes sorg och smärta igenom hela kroppen och man lider med henne igenom sin kamp mot att hitta sin son. Om ni inte har sett den redan så måste jag säga till er att ni måste se den! Jag känner att jag kommer ha svårt att sova nu, tittade precis klart på den.. Se den gott folk!

Kommentarer
Postat av: Micka

jag hade den ett tag, men ts och kass ljud.

vet du någon biofilm som är värd att se på bio? xD

2009-01-26 @ 05:25:35
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0