- Ett litet ljusparty i mörket

Just nu ligger jag i sängen och gnäller för mig själv. Jag är lite smått sjuk och det kliar och kittlas i näsan så att jag snart blir tokig. Hostan har nästan försvunnit, tur det! Hoppas jag mår bättre imorgon. Men jag är inte sån person som sitter hemma bara för att jag är sjuk för det mesta. Gör saker i alla fall.

Idag har jag varit på stan med min kusin. Jag skulle ha träffat Sandra men hon svarade aldrig, hehe. Shoppade rätt mycket faktiskt. 2 linnen, 3 t-shirtar, en bas-långärmad-tröja i svart, en annan fin tröja och ett par jeansleggins, stentvättade. Så nu får jag ge mig innan flytten! Hinner ju inte använda alla kläder jag köper knappt, så mycket är det. Så ingen mer shopping för mig om det inte är till lägenheten! Sedan nu ikväll har jag varit på ljusparty hemma hos Fridas mamma. Jag köpte lite doftvärmeljus bara, det var svindyrt! Men men. Nu ska jag göra lite té och värma mig med, sedan ska jag titta på film tror jag och dagens Days, hehe.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0