- Brända skivor och packad väska

Just nu håller jag på för fullt att packa väskorna till imorgon. Bränner skivor också, så man kan få lyssna på lite bra musik på vägen upp. Man kan ju fråga sig varför jag packar i sista sekunden. Jag brukar alltid vara den som packar klart allt några dagar innan för att jag blir så ivrig, men så är inte fallet denna gång. Vet inte riktigt varför, men jag känner verkligen inte för det här, haha jag är så knäpp.  Jag ska försöka ha bästa intällningen imorgon, men nu känns det bara blaha! Hade faktiskt hellre varit hemma i tråkiga Norrköping och lagt pengarna på någonting annat, typ prylar till min lägenhet eller nåt! Nae nu måste jag sluta sura, det blir ju vad man gör det till och detta handlar ju inte om en lång tid, bara 3 nätter, så det ska jag väl stå ut, hehe! Frida ska ta med sig sin dator upp, så jag antar att jag kan blogga lite där uppifrån. Har ni föressten missat vart det är vi ska? Vi ska till Sälen.. Jag kommer nog komma hem med gipsade ben och blåmärken ;) Nej nu måste jag få iordning allt här nu, för måste hinna sova lite innan jag ska gå upp igen (05.00). Godnatt och sov så sött!

Vad ska ni göra i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho :D haha aa de va LIsa som klaga på dom haha :p uhh sälen, hoppas du får de jätte roligt gumman :) får fika när du kommer hem då. .. pusspuss love

2009-01-15 @ 17:25:43
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0