-Systembolaget

Första gången man gick in på systemet själv då. Jag kände mig nästan kriminell och tyckte att folk tittade på mig och det gjorde så att jag tänkte "Men här får jag ju inte vara! .............eller jo det får jag ju visst". Men det kändes helskumt, men skönt är det att äntligen kunna gå in där själv och slippa be andra, haha! Blev två vinflaskor, lite cider och öl ;)

Har träffat Sandra idag, vi hämtade biljetter till tåget och sedan gick vi och fikade på Världens bar med hennes två kompisar. Riktigt roliga samtalsämnen då: Planet Earth, Kolmården, Slakt, hunduppfostran, Hajar, rymmande kaniner och trafik.. Haha aa ni ser ju, riktigt rolig blandning :D höhö. Nu är jag hemma igen och sitter här en stund. Ska fortsätta titta på lite Gossip Girl avsnitt, vilket jag också gör datorn då. Min älskade bärbara dator! Mitt absolut bästa köp ever!

Ni komenterar dåligt tycker jag. Ni får bli bättre på det, för jag vet ju att det är en del som läser min lilla blogg :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får också bli lite bättre på o kommentera ;D

Men fick du visa legg lr? =)

2009-02-05 @ 20:33:47
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0