- Söndag

Ledsen för seg uppdatering. Jag jobbade igår och slutade fyra inatt. Kollade på filmen Vinterviken när jag kom hem, den är bra den. Kommer ni ihåg den? Med David Taiton i huvudrollen. Somnade väl sisådär 06.00 imorse och så fick jag gå upp rätt tidigt också för att vi skulle till min kusin Alexandra och fira henne, hon fyllde 19år idag sötnosen!

Snart ska jag gå över till Fridas mamma och följa med henne och hämta Frida från jobbet. Hoppas inte Frida har någonting emot det för vi pratade om det igår att vi skulle ses en sväng ikväll :)

Det var lungt på jobbet inatt, men dom få som kom var riktiga dumhuvuden. Ett gäng killar i 20års åldern som betedde sig som riktiga j*vla pubertetstonåringar och fjanta sig som fan. En sak jag undrar är hur fan man tänker när man kommer till ett matställe och ska beställa mat och man är otrevlig och fjantar sig? Hur fan vågar man för det första vara det och för det andra varför liksom? Fasen när jag och mina kompisar går och käkar efter krogen så är man ju hur glad som helst mot personalen och man är bara sådär superglad för att man ska få mat i magen....eller är det inte så?

Sen var det någon till som kom som stod och ropade "DET LUKTAR MAAAAT!!!!!!" haha... (naerå det är ju inte för att du är på ett matstället, höhö). Annars var kvällen skön som fasen och jätte lugn. Synd bara att man skulle jobba, för det var många vänner som skulle ut och festa, det hade också varit kul :)

Nae ni får ha en bra kväll, nu ska jag se Mia & Klara på tv! Kramis!

Kommentarer
Postat av: beccs

Sv:Den kommer ifrån Lindex barnavdelning :)

2009-02-16 @ 10:38:45
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0