- Problem med drickandet!

Vet ni vad det jobbigaste är när man har jobbat kväll/natt och sedan ska försöka få sova på natten? Jo det är att under ett jobbpass dricker jag säkert 3st coca cola, en flaska Loka, en vitamindryck, en liten pucko och 3st Hallon-blåbärs Mer. Haha, jag vaknar ungefär 10 gånger om natten då för att jag är extremt kissnödig, det är faktiskt jobbigt och kallt att behöva gå upp ur sängen, genom den kalla lägenheten för att komma till toaletten... Usch nu fryser jag så jag skakar.. Ja jag vet att jag har problem med drickandet under arbetstid, jag ber om ursäkt! Haha, men gå själva förbi en läskkyl sjuttioelvamilijoner gånger utan att ta något att dricka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0