- Natt

Kanske borde uppdatera lite, hehe. Har inte orkat och orkar egentligen inte nu heller, men tänkte vara lite duktig. Idag valde jag ut tapeter till hallen. Sedan har jag varit hos bästa Linda och Daniel. Jag och Linda har bakat hela kvällen, det blev Semlor, mockarutor (kärleksmuffins) och muffins med hallon och choklad. Sedan satt vi och smaskade i oss massa gott i soffan, hehe vi orkade inte lika mycket som vi trodde, men lite lyckades vi väl trycka ner ;) Lägger in bilder imorgonbitti, för nu orkar jag inte.

Imorgon(idag) fyller Malin 21 år, grattis :) Så jag ska iväg vid lunch och äta Kinamat med henne, hennes pojkvän och Hanna, det ska bli trevligt och gott :) Ska städa massor imorgon också, har lyckats kommit några dammråttor och dom ska bort! Jag känner mig lite hungrig, ska nog gå ut i köket och se om det finns något litet att äta. Har inte ätit något vidare mat idag, bara semlor och sånt, hehe. Så min mage behöver mat. Inte så bra att äta såhär dags, men det bryr jag mig inte om just nu.

Nae, nu orkar jag inte mer, hehe. Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gummmmmzzz ;-)



Har ju noll pengar på mitt kontantkort du vet! Är det okej om vi skjuter på ikea lite? Kanske nästa vecka? Om det är okej för dig, puss!

2009-02-25 @ 23:09:45
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0