- Maxihuset

Jag och mormor var och åkte en sväng förut. Började på Rusta, höhö. Sedan gick jag in och bytte några ord med Ellen inne på expert och sedan in på Grizzly. Där köpte jag en vit hundbädd till Maya och Svea som dom kan ha hemma hos mig när jag är hundvakt och så. Sedan åkte vi till Maxi huset och tittade i butikerna där. Jag köpte jätte fina underkläder :) helt ointressant för er att veta då men men, sedan köpte jag två par linnen på JC. Jag som inte fick shoppa mer den här månaden! Hehe :) Nae nu ska jag ringa Frida och fråga vad hon hade på hjärtat förut. Senare ska jag hem till Lisa och Lollo en sväng och hjälpa Lollo att färga Lisas hår. Hoppas att ni har haft en kalasbra dag! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0