- Home sweet home..

Dåså, då är jag hemma från storstaden. Det har varit jätte trevligt :) Bara Jag, Lovisa och Sandra har det varit hela helgen. Vi har shoppat, druckit XL Latte, kollat på melodifestivalen, druckit lite vin och ätit gott. Härligt! Men som man brukar säga, borta bra men hemma bäst.

Lovisa har pratat massor i sömnen och jag har legat på en madrass på golvet så har inte sovit sådär jätte bra. Det är lite synd att det har varit sådant pissväder! Finns inte så mycket mer att säga, kommer sakna Sandra nu när hon åker iväg och kommer tillbaks i Juni. Hon och hennes pojkvän ska åka utomlands i flera månader.

Lovisa försökte få mig att smaka musslor i helgen, helvete heller ;) Det var sådanna i konservburk och musslorna såg slemmiga och levande ut, nej tack! Haha men så var vi i alla fall inne i en matbutik i Huddinge centrum för att handla lite gott till kvällen, då skulle hon köpa hem massa musslor också, så läste hon på vilka hon skulle ha..

Sandra - Ta dom där då!?
Lovisa - Dom här är ju Naturella Musslor.... Jag vill ju ha sminkade!
Jag - VA?!
Lovisa - Ja, skulle inte det passa till ikväll, lite upp piffade musslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0