- Ge mig sommar.

Igentligen så är jag en vintermänniska, jag gillar att klä mig i mysiga tröjor och varma vantar. Men jag tror det börjar vända lite faktiskt, nu längtar jag faktiskt till värmen, kanske inte dit då man halft svettas ihjäl, men till solen, humöret och allt det där. Man är ju så mycket gladare på sommaren! Jag kom precis in från kylan. Har varit hemma hos Malin och hennes pojkvän i ljura. Vi har haft The O.C maraton och druckit té. Sedan gick jag förbi Lollo på hemvägen och sa hej. Det är verkligen iskallt ute. Lollo erbjöd mig att låna ett par vantar men tackade snällt nej, haha varför egentligen? Jag har alltid varit så, varit för skrajj för att låna andras saker för att dom kanske går sönder eller nåt, men vad kunde hända på den korta biten egentligen? Jag skulle ju i alla fall märka om jag tappade en vante eller så, höhö.

Nu är jag i alla fall hemma i värmen och ska precis krypa ner i sängen för att sedan spendera natten med att titta på Planet earth och filmen Beverly hills Chihuahua. Jag uppdaterar senare eller imorgon om vad jag tyckte om filmen. Har velat se den jätte länge nu och jag har äntligen fått tag i en med bra kvalité, dock ingen svensk text men det går lika bra utan, bara det är bra kvalité! Har föressten skickat efter tv, internet och telefon idag till min nya adress, wuhuu! Inte så intressant att veta för er kanske, men kul för mig, haha! Ni får sova så gott.. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0