- 14/2

Ja, idag är ju den där dagen, dagen då alla singlar känner sig ensamna...

Jag är jätte trött idag. Jag vill bara krypa ner under täcket igen och sova vidare, men jag börjar jobba klockan 18 så det går icke! Kommer antagligen vara helt dött på jobbet idag, vem vill äta gatuköksmat en sån här dag? Kanske att det kan bli lite efter krogsrundan, det märker vi då. Inte har jag råd att köpa med mig lite tidningar till jobbet heller, haha! Jag är verkligen fattig just nu. 6,37 kr kvar på mitt konto och lite småskrammel i sparbössan, ja så går det när man är slösig som jag, men det blir andra bullar när jag flyttat till min lägenhet, då måste jag vara sparsam ju.

Nae nu är jag rastlös, ska nog städa lite innan jag går ner till jobbet! Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0