- 1 februari

Då var det en ny månad då.. Vi hade rätt kul igår, fast vi inte gick dit jag ville från början, men eftersom att alla mina vänner inte är 20 en så fick vi snällt gå vidare. Dom har tydligen blivit väldigt stränga på Otten nu på lördagar, ajja skit samma. Var med Emelie och hennes pojkvän och sedan kom Towe och några andra. Det blev rätt lungt igår endå. Jag var nykter och var på bra humör :)

På dagen igår blev jag firad av släkten, jag fick mest pengar men det var bara bra. Vi åt en jätte god smörgåstårta och sedan marängsvisch, mums!

Idag ska jag slappa så mycket som det bara går, Frida skulle ringa mig senare så får se vad som händer och sker. Men lungt ska det bli kan jag lova! Nae nu ska jag hoppa in i en varm dusch för jag håller på att frysa ihjäl här hemma!

Nu är det bara 28 dagar kvar tills jag flyttar in i min fina, fina lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: BAJS OWÄÄ

vart tog bilderna vägen dÅ??

2009-02-02 @ 09:34:21
Postat av: Carro

Nu har dom ändrat på ålden på otten.

Öppettider: Fredag-Lördag 22.00-03.00

Åldersgräns: Fredag: 18år vårdad klädsel

Lördag : 22år vårdad klädsel .

man får inte ha hatt elr något sånt längre på sitt huvud fy fan allså.Så nu får du vänta tills du blir 22 för kuna gå in på lördgarna

2009-02-02 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0