Mittens gillar sin nya hylla..

Jag vill verkligen kunna komma igång med min bärbara dator nu! Jag får fan ont av att sitta på den här hårda stolen vid min stationära dator.  Efter jul ska fan det här skrivbordet bort och jag får ställa ner den här datorn i mammas källare sålänge tills jag flyttar till större!

Mittens ligger och chillar på sin nya hylla som jag satt upp över tvn. Jag kanske har nämnt att hon hela tiden har hoppat upp på tvn och det är inte okej! så jag fick till slut sätta upp den här hyllan för att hon inte gav upp. Men hon verkar trivas däruppe och jag tror till och med att hon somnade där uppe nu, haha..

Jag bytte ett pass på jobbet så jag jobbar imorgon kväll istället för dagen innan julafton för jag har fått jobba dagen innan julafton två år irad och det vill jag inte det här året igen.

Funderar på att ta tag i disken, det är rätt skönt att ha den gjort.. Imorgon blir det fika på stan med Lisa innan jobbet, så jag funderar på att göra matlåda redan nu till jobbet. Jag är som bekant väldigt pigg på nätterna och tycker om att pyssla med min lägenhet då. Så jag funderar på att städa lite med. fast jag gjorde det på dan, men man hittar väl alltid på något. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa boken "14 år och såld". Jag har snart läst ut den. Kan verkligen rekomendera den boken!

 så fort jag får igång internet på bärbara så ska jag bli bättre på att lägga in bilder.. Förstår att det är rätt boring att läsa en blogg utan bilder, för sånt gillar inte jag heller.. Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0