- Har hjälpt kusinen med en header

Har hjälpt min kusin Julia med hennes blogg, eller med en ny header i alla fall :) jag blev faktiskt rätt nöjd!

Idag har jag träffat Emelie och Towe en stund. Vi var och spelade biljard på BC, sen gick vi en snabbis på stan. Har varit hemma sedan fyra ungefär och börjar bli rastlös nu. Har rensat kattlådan och lukten av kattskit sitter fortfarande kvar i näsan, fyfan! Så var jag dum nog att slänga allting i toan och skulle spola ner det där. Men då blev det självklart stopp i toan! Faan så har fått hållt på att reda ut det där nu en bra stund *eeuuuw*.

Kanske ska och titta på fyrverkerierna ikväll. Hoppas att Frida vill dit efter jobbet. Ska ringa och terrorisera henne vid 9, då hon slutar.. Nu ska jag busa lite med Mittens för hon biter snart sönder mina händer här på tangenterna för att hon är så busig.. ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Den blev jättesnygg Fia

2009-08-20 @ 07:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0