- 6/8

Mitt internet hemma funkar inte! Jag är skitförbannad, för det är inte första gången  Tele2 bredbandet krånglar, så nu har dom skickat ett nytt modem till mig. Det är därför bloggen inte har uppdaterats förens nu.

Jag är hemma hos mamma nu. Vi  ska äta middag här, lasagne :) Jag har varit en snabbis på stan, sprang in snabbt på monki, dom hade fått in ett par höga snygga skor och dom fick följa med hem, hehe. Sen har jag handlat kattmat. Mittens äter en hel del och växer som bara den :) Imorgon har jag haft henne hemma i en vecka och det går hur bra som helst.

Har massor att uppdatera inom film och så, för det har blivit en hel del nu när inte internet har fungerat. Men det får jag skriva om sen när internet har kommit igång igen. Imorgon ska jag även till Finspång med Ellen, vi ska till
Emma och bli fotograferade :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

skaffa bredbandsbolaget ;D de äger!

2009-08-07 @ 13:10:20
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0