- 27/8

Jag har lugnat ner mig en aning. haha! Igår mådde jag dåligt av att vara i min lägenhet. Dom flesta tycker väl att jag överdriver, men småkryp är fan det äckligaste som finns i alla fall sånt som har med larver (förutom fjärilslarver, hehe), maskar, spindlar och fästingar att göra..

Nu har jag till och med slängt ut mattan i rummet. Så nu ska jag se att allt verkligen försvinner innan jag lägger på någon ny. Nog pratar om pälsängrar nu!

Har städat jätte noga i lägenheten i hopp om att få bort allt som inte har här att göra! Nu ska jag äta "frukost" och dricka mitt otroligt goda champagne té från NK. Jobbar ikväll också :)

Kommentarer
Postat av: ellen

jobbar du med Linda linköping? Kommer förobi isåfall. Ringde dig förut för att höra om du skulle med ut till ingelsta, men inget svaaar.. puss

2009-08-27 @ 13:59:16
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Louisè

Usch av äkligt. Men jag har dammsugit upp 4 gråsubbor och 3 harskrankar, FY FAAAN VAD ÄKLIGA DOM ÄR. usch usch usch usch usch usch säger jag bara. Men när ska vi ses då fiapia ? :( puss

2009-08-28 @ 11:27:02
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0