- Lördag.

Vaknade halv fyra! haha.. Jag är sjukt trött, men det var riktigt roligt igår faktiskt! Jag sitter här och äter "frukost". Försöker ladda inför mitt jobbpass inatt! Det är lönehelg och det kommer säkert bli en galen kväll med mycket hamburgarstek och bamse med mos, haha! Tänkte faktiskt ta en cykeltur ner till jobbet och då även få cykla hem imorgonbitti, men det ska väl gå bra fast det kommer att vara uppförsbackar hela vägen hem, hehe.

Nu ska jag fräscha till mig lite och städa lite här hemma innan jag ska till jobbet.. Ha en underbar Lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha FIAAA!!! När ska du lära dig? VI kan cyckla tillsammans men ALDRIG ensam halv 5 på morgonen!

2009-04-25 @ 22:04:52
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0