- Lista

Slänger in en sån där lista, för att fördriva tiden.

Din första:

Operation? -  Har aldrig opererat mig.
Piercing? - gills näsvingen? den tog jag när jag gick i 5an, annars i naveln när jag gick i 7an.
Sport? - Hästar
Husdjuret? - Hamster som hette Maya och en undulat som hette Tommy.

Semester? - utanför norden, Grekland.

Konsert? - Christina Aguilera i Globen!
Kärlek? - Det var en kille i klassen brevid när jag gick i lågstadiet. La anonyma kärleksbrev i hans brevlåda, haha
Kyss? - Pelle

Just nu:

Äter du? - Ingenting.
Dricker du? - Loka
Ska du? - Göra klart den här listan.
Lyssnar du på? - Tangentklicken.
Väntar du på? - Att bli trött.
Tittar du på? - en dataskärm.
Har på du på dig? - Linne + mjukisbyxor.
Längtar du efter? - hemlis...

Din framtid:


Lycklig? - Ja det får man väl endå hoppas.
Barn? - Såklart, 2 stycken kan ju vara rätt lagom :)
Giftermål? - Det får framtiden visa.
Karriär? - Skriva manus som sedan blir storfilmer ;)


Vad du föredrar (sex appeal):

Kramar eller kyssar? - kyssar
Kortare eller längre? - längre vadå?
Boobs eller ass? - Från nacken till ryggslutet!
Busig eller lydig? - busig.

Motsatt eller samma kön? - motsatt!

Har du någonsin:

Kysst en främling? - hmmm (tänker) joo det har jag.
Tappat bort glasögon/linser? - Har inga.. har haft glasögon, men typ aldrig använt! Min syn är bra nu.
Brutit ett ben? - Jag har brytit min högra axel.
Rymt hemifrån? - Nee.
Röntgats? - Aa min axel, sen när man har varit hos tandläkarn!
Krossat någons hjärta? - Tveksamt.. Nae det har jag faktiskt inte gjort, inget jag kommer ihåg.
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? - ja, försökte tycka om honom för att han var så himla gullig, men det gick inte..
Gråtit när någon dött? - Ja..

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet? - Absolut!
Gud? - Nej.
Mirakel? - Ja.
Liv på andra planeter? - Klart, jorden kan inte vara den enda platsen.
Magi? - beror på hur man menar, sånt som trollkarlar sysslar med tror jag ju inte på.
Andar? - Ibland..
Himlen? - Egentligen inte, men för att känna lite tröst så ja..
Tomten? - Nae, jag upptäckte att det bara var en mask ganska fort, haha.
Kyssas på första träffen? - Ja, om det känns rätt så varför vänta?
Änglar? - samma sak som med himlen.
Transformers? - klart som fan ;) hehe näerå...
Dig själv? - Ja.

Är du kär i någon? - Lever älgar på land?

Önskar du att du bodde någon annanstans? - Ibland.


Övrigt:

Tycker andra att du är attraktiv? - I dont think so... ask them!
Använder du droger? - Absolut inte! om du nu inte menar alkohol?
Vilket shampoo använder du? - Herbal.
Vilken parfym använder du? - Nina Ricci eller Burberry weekend.
Vad är du rädd för? - Spindlar.
Gillar du att tvätta? - Jag gillar att få kläder rena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0