- Jagvillsåmycket.


Vad gör man om man både vill ha en katt och en hund men bara har möjlighet att ha det ena? Jag blev erbjuden en hundvalp idag och direkt blev mitt hjärta helt fast vid tankarna kring hund igen. Jag tackade nej.. Vad ska jag göra? Jag uppdaterar er om vad jag bestämmer mig för, jag tror faktiskt på att det blir en katt.. Emelie berättade nyss i telefon att dom försöker få kattungar hemma, halv norsk skogskatt kommer dom bli isåfall. Långhåriga kissungar är ju typ det sötaste som finns!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var strongt att tacka nej!

En hund kräver ganska mycket mer än en katt... men man får mycket tillbaka oxå ;)

Kul blogg förästen!

Mvh Malin

2009-04-30 @ 10:21:38
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: emelie

gör det som känns bäst! om du tackade nej till en hund är det väl så att du helst vill ha en katt =)

2009-05-01 @ 11:04:38
URL: http://emeliewallin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0