- Film

När ett brott för dem tillbaka till L.A. återupptar rymlingen Dom Toretto sin bittra strid mot polisen Brian O'Conner, men när de tvingas konfrontera en gemensam fiende måste Dom och Brian försöka lita på varandra för att tillsammans kunna utmanövrera honom. Via kupper mot lastbilskonvojer till krälande i tunnlar under nationsgränsen kommer två män att hitta rätt sätt att hämnas - genom att pressa gränserna för vad som är möjligt bakom ratten
Hett, hett, hett! Snygga bilar, snygga killar. Inte lika bra som den första filmen, men den är klart bättre en den förra. Varför gjorde dom ens den tredje, den kändes så jävla B. Men i alla fall. Själv tyckte jag att denna film var väldigt bra! Jag har läst om vad andra har tyckt om filmen och jag tycker mest att jag har läst om hur dålig den är. Men jag kan inte hålla med dom, för jag tyckte att den var bra. I verkliga livet så är jag inte intresserad av bilar och tycker mest det är lite fjantigt när folk åker runt i liknande bilar. Men fan vad jag gillart i dom här filmerna, oj oj oj! Paul Walker och Vin Diesel är ju höjdpunkten med denna film endå måste jag ju erkänna! Men jag måste samtidigt säga att jag hoppas att det här är den sista Fast & Furious filmen som kommer göras! För liiite smått tjatigt börjar det bli. Men jag tycker absolut att den är värd att se och den är inte alls värd all dålig kritik!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag älskar den!

vilken bioupplevelse må jag säga!

HOTHOTHO!

2009-04-20 @ 12:32:58
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: julia

tredje va ju mycket bättre ;o

2009-04-21 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0