Tisdag..

Hej på er! Jag vaknade som en prinsessa idag, precis som igår. Sängen måste vara mitt bästa köp på länge :) Jag vaknar glad, istället för med mitt vanliga morgonhumör.

Igår träffade jag Malin, vi skulle ha gått en långpromenad, men vi ångrade oss helt plötsligt och blev jätte lata så vi tittade på "Tomten är far till alla barnen" istället, hehe. Sen efter det så var meningen att jag skulle gå hem och sova, men planerna blev ändrade när jag kom hem, så jag cyklade ner till Leons och satt där så pass länge att jag kunde åka Taxi med dom sen när dom slutade. Ni måste ju tycka att jag är helt sjuk i huvudet som går ner till jobbet när jag är ledig, men det var Ellen och Linda som jobbade och dom hade det så lungt så tiden gick så fort när vi satt där och pratade. Så det blev sent inatt också, som vanligt... Jag lär mig aldrig! Haha! Natt-ugglan Fia!

Snart så ska jag och mormor till banken, jag ska fixa sånt där så dom drar en viss summa från min lön varje månad in på ett sparkonto utan att jag behöver sätta in dom själv, så drar dom direkt när lönen kommer. För jag är inte så duktig på att spara och då är väl det där ett bra alternativ! Sen ska vi hem till kusinens mamma och fika, hehe. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske gå en långpromenad ikväll med Frida. Nu ska jag hoppa in i en dusch! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0