Jag är för gammal för sånt här..

Det blev ingen utgång tyvärr, men inget sitta hemma framför tv kväll heller. Jag och Frida hamnade hos min granne, en gammal kompis som flyttat in i några portar brevid mig. Han hade fest.. Det var trevligt att träffa honom för det var väldigt länge sedan. Men där var lite för unga människor att festa med kan jag tycka, det var väl några 15 åriga tjejer där liksom, haha! Han är för rolig lilla Mats! Men jag har blivit för gammal för sådanna där fester! Haha, jag har blivit en gammal tråkig tant! nerå, men det är svårt att förklara. Nu är jag hemma igen i alla fall och det är skönt, ska snart sova, känner mig ganska trött för en gång skull så här dags. Kanske att jag lyckas somna innan 05.00. Vad har ni haft för er ikväll?

Imorgon ska jag skriva ut massor med CV hemma hos mamma, sedan på måndag har hon lovat att skjuttsa omkring mig så jag kan lämna det lite här och där, för jag ska ha ett till jobb! så är det bara! Sedan imorgon kväll så ska jag, Ellen & Linda gå på bio och se " Patrik 1,5 " den verkar sjukt bra!

Godnatt och sov så gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0