Tidsfördriv

KLÄDER
Skor: Just nu är det mina Vagabond skor som gäller, världens skönaste skor! 
Sneakers: Ett par lite högre Nike skor .
Jeans: Använder inte Jeans så värst ofta, men gillar Cheap Mondays jeans, annars används Chinos ofta!
T-shirt: Helst lite oversize, ingenting som sitter åt här inte. hehe.
Underkläder: Frank Dandy, Lindex

ACCESSOARER
Väska: En brun väska från Åhléns
Plånbok: Monki
Klocka: Har inte ägt en armklocka sen jag gick på dagis, använder mobilen.

TEKNIK
Tv:
En Samsung 32 tums platt tv
Mobiltelefon: Nokia 6500 Slide
Kamera: En Casio, inget speciellt
Dator: Packard bell (bärbara)

BADRUM
Tandkräm: Colgate maxfresh with cooling crystals
Tvål: Palmolive
Parfym: Burberry weekend, Nina Ricci nina pretty (dom använder jag mest)
Medicin:
Alvedon, men tar bara tabletter i värsta nödfall, lite kan man ju stå ut med.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka. gillar alla smaker.
Vin: Helst smultronsvin i så fall.
Bröd: Knäckebröd
Glass: Ben & Jerry´s - Chocolate fudge brownie!

HEMMA
Säng: 140 säng
Lakan: Mönstrade
Espressomaskin: Har ingen, ska skaffa när jag flyttar hemifrån.
Kylskåp: Stort vitt, lite runt?

FÄRDMEDEL
Bil: Mormors Skoda Felicia (har själv ingen bil)
Taxibolag: 160 000 såklart! Dom är trevligast & bäst :)
Cykel: En svart kungsdrottningholm cykel

ÖVRIGT
Frisörsalong: Hårgänget i stan, min moster jobbar där.
Bank: Nordea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0