LÖN

Hehe, har spenderat dagen på stan med Frida och Oom. Först när vi kom ner till stan så gick vi och åt på "4 kök", där var maten jätte äcklig kan jag lova! helt smaklöst och det kändes inte fräscht! Sen så gick vi runt i alla butiker och jag fick med mig ganska mycket hem. 2 par byxor, en spetströja, två linnen och en kavaj liknande sak. Jätte nöjd är jag.

Ska snart städa lite, sen ska jag hoppa in i en dusch, göra mig iordning och sen gå över till Frida. Jag är inte lika deppig idag, men det gör fortfarande ont inombords, är inte riktigt mig själv, går runt som i en annan värld. Hoppas det blir bättre snart och att jag får en förklaring för vad som egentligen hände. Jag vet, ni förstår ingenting av det jag skriver nu. Lika bra det, ingenting som jag vill prata om över internet såhär, eller överhuvudtaget alls. Jag ska försöka njuta av kvällen, tillsammans med vänner.

Ha en underbar fredagskväll..

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du ska bara se insidan av deras restaurang (köket) huuuuuur ofräsht som helst, hade praktik där en gång, ett tips är ät inte där igen.

2008-10-24 @ 19:46:20
URL: http://metrobloggen.se/pixler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0