Att städa..

måste vara det tråkigaste som finns! Men det är ju något som man måste göra, man vill ju inte att det ska se ut som en svinstia utan jag gillar när det är rent och fräscht hemma! Jag har städat undan saker, dammat, dammsugat och ska snart torka golven. Men väntar en liten stund för mormor har fått en fika gäst. Så jag passade på att hoppa in i en dusch och lite sånt. Undrar om vi hinner med att åka och handla sen?

Ikväll tänkte jag gå förbi mina underbara arbetskollegor på Leons och lysa upp deras kväll (haha!). Nerå, men saknar dom massor för jag har inte jobbat med dom på länge nu =( Så jag ska förbi där en sväng och sitta där en stund och prata lite och umgås. det är alltid lika trevligt!

Jag har fått ett pass imorgon från 12-18 så får väl gå och lägga mig skapligt ikväll så jag kommer upp. Kors i taket att någon faktiskt ville ge bort ett pass, det händer inte ofta kan jag lova! Så då blev jag jätte glad och tackade ja, eftersom att jag behöver verkligen mer lön! Den här månaden kommer det vara så mycket utgifter så frågan är hur mycket jag kommer kunna roa mig själv den här månaden, typ shoppa och sånt? Men jag ska börja träna den här månaden så jag får väl roa mig med det tillsammans med Malin.

Nu ska jag gå ut i köket och höra på lite skvaller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0