- Utekväll

Ja, haha det blev en utgång idag. Var inte direkt tänkt så men efter lite tjat av mina vänner så följde jag med ut, Otten. Men jag ångrade mig typ direkt när jag kom in. Jag visste ju att det skulle vara psykmusik hela natten lång, men alltså helvete =P inte värt 200 spänn i alla fall, trotts att jag där ett tag diggade musiken. Men alltså, nja.. inte min musiksmak och massa jobbigt folk överallt. Hälften hade väl knaprat E. Brudar som var klädda som fnask (ooops) och killar med svettiga bara överkroppar överallt, not fresh! Haha! Men men Jag och Emelie hade rätt kul endå! Det blir ju vad man gör det till som sagt. Att vara nykter på ett ställe fullt med fulla människor är ju heller ingen hit! 

Nu är jag trött, har ont i huvudet och öronen för den jäkla musikens skull. Ska sova! Godnatt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0