- Weekend

Ja helgen blev inte som planerat.. eller vadå planerat? Hade inga direkta planer. Men i fredags så ringde dom från jobbet på kvällen och fråga om jag kunde hoppa in och jobba för ena killen mådde dåligt och ville hem, så då slängde jag på mig jobbarkläderna och sprang ner till jobbet. Lite extra pengar ju! Var en väldigt lugn kväll konstigt nog, men men.

Igår så började dagen lungt. Jag gick upp sent, gjorde mig iordning och så åkte mormor och jag hem till Mamma i smedby och fikade. Sen bestämde sig jag och Ellen för att gå till teaterbaren och ta en öl. Dom firade tydligen ett år så dom bjöd på plockmat och lite sånt. Sedan blev planerna lite ändrade så då fick jag springa hem ;) Bästa kvällen på mycket länge <3 mer säger jag inte! Synd bara att jag var tvungen att gå upp så tidigt imorse, för jag skulle ju iväg till jobbet. Nu sitter jag här hemma och gör ingenting. Ska se en film snart tänkte jag, ska först gå ut i köket och ta något att äta, vad det nu skulle kunna vara? Hoppas ni har haft en bra helg! Nu säger jag,  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0